fbpx

Bluzy firmowe z logo. Jakie wybrać i jak je znakować?

Autor
Bluzy firmowe z logo dla pracowników

Przy zamawianiu ubrań firmowych mamy obecnie do wyboru niezwykle szeroką gamę produktów. Można je więc z łatwością dopasować do charakteru branży, a także obowiązków wykonywanych przez poszczególnych pracowników. W przypadku nieco cieplejszych ubrań dużym powodzeniem cieszą się polary z nadrukiem czy softshelle, ale również bluzy z nadrukiem. To drugie rozwiązanie daje nieco większe możliwości, do wyboru jest bowiem kilka ciekawych fasonów. Zebraliśmy więc wszystkie najważniejsze wiadomości, które pozwolą Ci wybrać odpowiednie bluzy firmowe z logo.

Bluzy firmowe z logo – najpopularniejsze rodzaje

Bluzy firmowe są cenione za wygodę i uniwersalność. Dzięki odpowiednio dopasowanemu krojowi można bowiem sprawić pracownikom element garderoby, który będą nosić z prawdziwą przyjemnością i zakładać nie tylko w pracy, ale i na co dzień. A w przypadku bluzy z logo firmy to tylko dodatkowa korzyść dla przedsiębiorstwa.

Typ bluzy warto dopasować do pracy wykonywanej przez podwładnego. Najbardziej rozbudowane powinny być bluzy przeznaczone dla tych, którzy wykonują swoje obowiązki na zewnątrz. Wówczas najlepiej sprawdzają się rozpinane bluzy z kapturem na zamek błyskawiczny. Oprócz tej popularnej opcji obecnie dostępne są także bluzy ze wstawkami typu softshell, które poprawiają komfort termiczny, lepiej odprowadzając nadmiar ciepła z organizmu. Dla osób pracujących w pobliżu dróg czy maszyn dostępne są też bluzy z odblaskami, poprawiające widoczność.

Oprócz tego w kolekcjach bluz firmowych znajdziemy ubrania z zatrzaskami, nawiązujące do mody młodzieżowej, a także proste bluzy wkładane przez głowę, z kapturem lub bez, jak np. bluza typu crewneck. Wszystkie rodzaje bluz firmowych wysokiej jakości znajdziesz na https://www.e-logos.pl.

Rodzaje materiałów, z jakich szyje się bluzy firmowe

Najpopularniejszym materiałem na bluzy firmowe pozostaje bawełna. Niektóre bluzy są w stu procentach wykonane z tego materiału. Inne, dla nieco większej elastyczności, powstają z domieszką poliestru – zwykle to 15-20 procent ich składu. Ważne jest jednak, by w efekcie otrzymać miękki materiał przyjemny w dotyku. W końcu to jedna z głównych zalet bluzy.

Warto jednak zwrócić również uwagę na gramaturę materiału. Te z największą, sięgającą 330 g/m2, najlepiej nadają się na chłodne dni i trudne warunki pogodowe. Lżejsze bluzy nie będą gwarantować aż takiego uczucia ciepła. Do najpopularniejszych bluz firmowych należą te z gramaturą 280 g/m2. Dobrze nadają się bowiem na okres przejściowy. Można z nich z powodzeniem korzystać zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.

Znakowanie bluz firmowych

Istotnym elementem bluzy firmowej powinien być logotyp przedsiębiorstwa. W którym miejscu warto go umieścić? Nie ma tutaj uniwersalnych wytycznych. Bardzo często można jednak spotkać pracowników w stylowych bluzach firmowych z logo na piersi, częściej lewej niż prawej. By oznakowanie nieco mniej rzucało się w oczy, można je także umieścić w dolnej części bluzy, tuż nad ściągaczem. Nie brak jednak również firm, które stawiają na duży, wyraźny znak rozpoznawczy na plecach. Najlepiej znakować bluzy już na etapie zamawiania – taką opcję oferuje wiele sklepów internetowych z odzieżą firmową.

Do wyboru pozostaje jeszcze metoda znakowania. Tutaj trzeba wziąć pod uwagę między innymi stopień skomplikowania logotypu, na który składa się różnorodność kolorów, a także obecność drobnych elementów. Za najbardziej elegancki, a przy okazji trwały sposób znakowania bluz firmowych uchodzi haft komputerowy, często zdarzają się też naszywki. Przy większych logotypach warto jednak rozważyć sitodruk lub termotransfer, które są wówczas bardziej opłacalne.

Rate this post
Kategorie artykułu:
Ubrania i buty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.