Bluzy firmowe z logo. Jakie wybrać i jak je znakować?

Autor
Bluzy firmowe z logo dla pracowników

Przy zamawianiu ubrań firmowych mamy obecnie do wyboru niezwykle szeroką gamę produktów. Można je więc z łatwością dopasować do charakteru branży, a także obowiązków wykonywanych przez poszczególnych pracowników. W przypadku nieco cieplejszych ubrań dużym powodzeniem cieszą się polary z nadrukiem czy softshelle, ale również bluzy z logo firmy. To drugie rozwiązanie daje nieco większe możliwości, do wyboru jest bowiem kilka ciekawych fasonów. Zebraliśmy więc wszystkie najważniejsze wiadomości, które pozwolą Ci wybrać odpowiednie bluzy firmowe z logo.

Bluzy firmowe z logo – jaki fason wybrać?

Bluzy firmowe są cenione za wygodę i uniwersalność. Dzięki odpowiednio dopasowanemu krojowi można bowiem sprawić pracownikom element garderoby, który będą nosić z prawdziwą przyjemnością i zakładać nie tylko w pracy, ale i na co dzień. A w przypadku bluzy z logo firmy to tylko dodatkowa korzyść dla przedsiębiorstwa. W ten sposób firma, oprócz zadowolenia pracownika i profesjonalnego wizerunku, zyskuje także mobilną reklamę poza obszarem zakładu. Dzięki temu może zwiększyć rozpoznawalność.

Typ bluzy warto dopasować do pracy wykonywanej przez podwładnego. Najbardziej rozbudowane powinny być bluzy przeznaczone dla tych, którzy wykonują swoje obowiązki na zewnątrz. Wówczas najlepiej sprawdzają się rozpinane bluzy z kapturem na zamek błyskawiczny.

Oprócz tej popularnej opcji obecnie dostępne są także bluzy ze wstawkami typu softshell, które poprawiają komfort termiczny, lepiej odprowadzając nadmiar ciepła z organizmu. Takie ubrania w większym stopniu chronią również organizm przed wiatrem. Dla osób pracujących w pobliżu dróg czy maszyn dostępne są też bluzy z odblaskami, które poprawiają widoczność. Oprócz taśm odblaskowych takie bluzy są też utrzymane w jaskrawych barwach. Odpowiednie proporcje tych elementów mogą uczynić z bluzy firmowej nawet odzież ochronną.

Oprócz tego w kolekcjach bluz firmowych znajdziemy ubrania z zatrzaskami, nawiązujące do mody młodzieżowej, a także proste bluzy wkładane przez głowę, z kapturem lub bez, jak np. bluza typu crewneck. Wszystkie rodzaje bluz firmowych wysokiej jakości znajdziesz na https://www.e-logos.pl.

Rodzaje materiałów, z jakich szyje się bluzy firmowe. Na który się zdecydować?

Kiedy zastanawiasz się nad wyborem bluzy firmowej z logo, oprócz rodzaju ubrania zwróć uwagę na typ materiału. Najpopularniejszym cały czas pozostaje bawełna. Niektóre bluzy są w stu procentach wykonane z tego materiału. Inne, dla nieco większej wytrzymałości, powstają z domieszką poliestru – zwykle to 15-20 procent ich składu.

By ubrania były nieco bardziej elastyczne, ważny jest również dodatek elastanu. Najistotniejsze jest jednak, by w efekcie otrzymać miękki materiał przyjemny w dotyku. W końcu to jedna z głównych zalet bluzy. Bawełniane bluzy zwykle wyglądają bardzo schludnie i wyróżniają się dobrą jakością materiału.

Na części stanowisk warto jednak sięgnąć po bluzy wykonane z materiałów syntetycznych. Bluzy poliestrowe wysychają znacznie szybciej niż bawełniane i lepiej oddają na zewnątrz pot. W związku z tym sprawdzą się tam, gdzie w wykonywane obowiązki trzeba wkładać sporo siły. Będą dobrym rozwiązaniem dla wielu pracowników fizycznych.

Warto jednak zwrócić również uwagę nie tylko na typ materiału, ale i na jego gramaturę. Te z największą, sięgającą 330 g/m2, najlepiej nadają się na chłodne dni i trudne warunki pogodowe. Lżejsze bluzy nie będą gwarantować aż takiego uczucia ciepła. Do najpopularniejszych bluz firmowych należą te z gramaturą 280 g/m2. Dobrze nadają się bowiem na okres przejściowy. Można z nich z powodzeniem korzystać zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.

Znakowanie bluz firmowych – jakie miejsce i rodzaj nadruku wybrać?

Jak już wspomnieliśmy, istotnym elementem bluzy firmowej powinien być logotyp przedsiębiorstwa. W którym miejscu warto go więc umieścić? Nie ma tutaj uniwersalnych wytycznych. Bardzo często można jednak spotkać pracowników w stylowych bluzach firmowych z logo na piersi, częściej lewej niż prawej. W takim miejscu znakowanie bluzy jest wyraźnie widoczne, będzie więc bardzo dobrze spełniać funkcję reklamową.

By oznakowanie nieco mniej rzucało się w oczy, można je także umieścić w dolnej części bluzy, tuż nad ściągaczem. To jednak dość rzadkie rozwiązanie. Nie brak natomiast firm, które stawiają na duży, wyraźny znak rozpoznawczy na plecach. To może sprawdzić się zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw, które wysyłają pracowników do wykonywania obowiązków na zewnątrz lub w delegacji. Dzięki temu będą rozpoznawalni z daleka. Z drugiej strony, takich bluz raczej nikt nie będzie używać z własnej woli poza pracą.

Trzecim, choć znacznie rzadszym miejscem na logotyp firmy czy inny nadruk promocyjny, są rękawy. Takie znakowanie jest najbardziej subtelne. Równocześnie jednak najtrudniej je zauważyć. Takie bluzy firmowe dobrze sprawdzą się jako forma docenienia pracownika, który chętnie będzie używać ich na co dzień, nie epatując marką.

W jaki sposób zamówić znakowane bluzy firmowe z logo? Najlepiej znakować je już na etapie zamawiania. Taką opcję oferuje wiele sklepów internetowych z odzieżą firmową. Skorzystanie z oferty jednej firmy zamiast dwóch – sklepu i odzieżowej drukarni – to oszczędność czasu i pieniędzy.

Bluzy firmowe z logo – jaką metodą je znakować?

Kiedy zdecydowałeś już o rodzaju bluzy i wiesz, gdzie chcesz umieścić logo swojej firmy, do wyboru pozostaje jeszcze metoda znakowania. Tutaj trzeba wziąć pod uwagę między innymi stopień skomplikowania logotypu, na który składa się różnorodność kolorów, a także obecność drobnych elementów. Ważna jest też trwałość nadruku – nie wszystkie logotypy będą równie wytrzymałe.

Za najbardziej elegancki, a przy okazji trwały sposób znakowania bluz firmowych, uchodzi haft komputerowy. W tym przypadku wzór na bluzie powstaje za pomocą nici. Takie znakowanie doda bluzie prestiżu i może zachęcić do noszenia jej poza miejscem pracy. Haftowane bluzy to jednak również duży komfort w pielęgnowaniu odzieży. Taki wzór bez problemów wytrzyma bowiem częste pranie – i to nawet w wysokich temperaturach. Haftowane logotypy można również bez obaw prasować. Ograniczeniem jest tylko wielkość elementów wzoru – w przypadku haftu litery powinny mieć wielkość co najmniej pięciu milimetrów.

Alternatywą dla haftowanych wzorów dość często są naszywki. To gotowe logotypy czy napisy, które naszywa się w wybranym miejscu bluzy. Przy większych logotypach warto jednak rozważyć sitodruk lub termotransfer, które są wówczas bardziej opłacalne. Duży haft czy naszywka to spory koszt związany ze zużyciem nici. Tymczasem wzory sitodrukowe i termotransferowe korzystają z farb i matryc. Zwłaszcza sitodruk jest przy tym również bardzo trwały i niestraszne mu częste wizyty w pralce.

Rate this post
Kategorie artykułu:
Ubrania i buty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *