fbpx

Polary robocze z nadrukiem – 4 błędy popełniane w kwestii ubrań firmowych

Autor
ciepłe polary robocze z nadrukiem

Kompletując pracownicze uniformy trzeba zwrócić uwagę na cały szereg kwestii. Istotny jest zarówno to by polary robocze z nadrukiem spełniały potrzeby pracowników jak i były estetycznie przyozdobione logotypem. Na co zwrócić uwagę kompletując polary robocze z nadrukami dla ekipy podwładnych? Przeczytaj i uniknij tych często popełnianych błędów!

Błąd numer 1 – polary robocze niedopasowane rozmiarem

Kluczową funkcją odzieży pracowniczej jest nadawanie podwładnym profesjonalnego wyglądu. Za duże polary robocze z nadrukiem będą wyglądały niechlujnie nawet jeśli przed chwilą wyjęliśmy je z pralki. Jeśli ubranie wisi na pracowniku, nie tylko przestaje ono wyglądać elegancko, ale staje się też niewygodne.

Również za ciasne polary robocze nie mają racji bytu gdy chodzi o estetyczne, schludne uniformy. Uwypuklają każdy mankament sylwetki, a osoba w za małym ubraniu zawsze wygląda wręcz zabawnie. Nie ma to nic wspólnego z profesjonalizmem!

By uniknąć problemu w miarę zmian w kadrze a więc i sylwetkach reprezentantów firmy, polary robocze z nadrukiem najlepiej zamówić w pełnej gamie rozmiarowej. Jeśli więc szukasz polarów roboczych w różnych rozmiarach, to zajrzyj na stronę https://sklep-logos.pl/polary-robocze

Błąd numer 2 – bluzy z nadrukiem w nieodpowiednich kolorach

Jak dobrze wiadomo, ubrania pracownicze powinny odpowiadać kolorystycznie barwom firmy – logotypowi. Nie warto się jednak zapędzać we wiernym dopasowywaniu! Pamiętajmy, że klucz do profesjonalnego wyglądu to skromność i prostota.

Jeżeli logo firmy jest w intensywnej barwie, jak na przykład jaskrawożółty, stawianie na polary robocze z nadrukiem w kanarkowym odcieniu nie okaże się najlepszym pomysłem. Nasi pracownicy będą wyglądali nie jak reprezentanci firmy, ale właśnie te sympatyczne ptaszki!

Lepiej odrzucić pomysł na żółte polary robocze na starcie zamiast złapać się za głowę po otrzymaniu zamówienia. O wiele profesjonalniej będzie się prezentował polar w stonowanym kolorze, przyozdobiony żółtymi wstawkami. W ten sposób ubranie wciąż będzie kojarzyło się z naszą firmą, pozostając eleganckie i skromne. 

Błąd numer 3 – projekt przeładowany detalami

Projektując polary robocze z nadrukiem lepiej nie dawać się ponosić artystycznej fantazji! Zbyt dużo ozdobników odwróci uwagę od logotypu firmy, a to ono ma być gwiazdą ubrania,

Projektując polary robocze z nadrukiem niewielki logotyp najlepiej umieścić na przodzie ubrania, po lewej stronie, na wysokości serca. Nie da się go nie zauważyć, a przy tym nie przytłoczy całego polaru. Mniejszymi logotypami można przyozdobić rękawy. Dobry pomysł to także duży logotyp naniesiony na plecy – rzuci się w oczy każdego idącego za osobą ubraną w taką bluzę.

Polary robocze mogą zostać urozmaicone wzorami w barwach marki, ale powinny być one proste, geometryczne i nieprzytłaczające. Nie jest łatwo zaprojektować uniformy pracownicze bazując wyłącznie na swoim guście – potrzebna jest wiedza teoretyczna.

Wykonanie projektu najlepiej powierzyć firmie wykonującej polary robocze z nadrukiem. Doświadczeni pracownicy dobrze wiedzą jak stworzyć odzież reprezentująca naszą firmę w godny sposób!

Błąd numer 4 – polary robocze niedopasowane do warunków pracy

Poza funkcją marketingową nie wolno zapominać o wygodzie pracy. Kupienie ciepłej bluzy z nadrukiem dla osoby pracujacej w dużej części na dworze to dobry pomysł, ale musi być ona wyposażona w kaptur ochraniający przed wiatrem i deszczem.

W pełni funkcjonalne polary robocze z nadrukiem dla kasjerów powinny zaś mieć kieszenie. Pomieszczą się w nich długopis, pasek fiskalny z początku zmiany czy chusteczki do wytarcia lady na której klient położył mokrą reklamówkę.

Polary robocze z nadrukiem muszą odpowiadać potrzebom noszących je pracowników. Jeżeli nie jesteśmy pewni co do nich, najlepiej po prostu zapytać podwładnych jakie ubranie przyda się im podczas wykonywania obowiązków.

Rate this post
Kategorie artykułu:
Ubrania i buty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.