fbpx

Ubrania z logo dla pracowników – na co zwrócić uwagę przy wyborze odzieży pod nadruki?

Autor
odzież reklamowa Gildan pod nadruk

Decydując się na sprawienie podwładnym kompletów promocyjnych ubrań można popełnić kilka poważnych błędów. Zły projekt, niesprawdzona firma wykonująca wzory, niskiej jakości odzież pod nadruk – jeżeli zaniedbamy cokolwiek, inwestycja w pracownicze ubrania będzie na dłuższą metę wyłącznie stratą pieniędzy. Przede wszystkim trzeba stawiać na sprawdzonych producentów tekstyliów pod nadruki – na przykład marka Gildan od wielu lat cieszy się w tej branży zasłużoną popularnością. Jaka powinna być idealnie dobrana odzież reklamowa Gildan pod promocyjny nadruk? Czytaj dalej!

Gildan – koszulki najwyższej jakości

Rynek basicowych ubrań jest bardzo duży i nie brakuje na nim producentów, którzy chętnie oszczędzają pieniądze kosztem jakości swoich wyrobów. By uniknąć konieczności szybkiej inwestycji w nowe pracownicze uniformy najlepiej wybierać marki cenione od wielu lat. 

Jako materiały na odzież pracowniczą, w koszulkach sprawdza się naturalna bawełna, ale także syntetyczny poliester. Mimo że poliester nie cieszy się dobrą renomą, wszystko tutaj zależy od samego wykonania tkaniny – można na nim zaoszczędzić lub nie! Poliestrowa odzież reklamowa Gildan wysokiej klasy jest jak najbardziej dostępna, szczególnie łatwo trafić na nią w sportowych sklepach. Aktywni fizycznie nie noszą byle czego!

Druga kwestia to jakość szycia. Szwy w odzieży pracowniczej muszą być mocne i najlepiej, jeśli będą zupełnie płaskie. Dzięki temu skórze nie grozi podrażnienie po całym dniu kontaktu z nimi.

Ostatnia, ale bardzo ważna kwestia – bezpieczeństwo. Przy okazji oszczędzania na produkcji, tkaniny wykorzystywane przez mało zaufane firmy mogą zawierać szkodliwe substancje. Wybieraj pod nadruki tylko ubrania z certyfikatem Oeko Tex 100, świadczącym o dokładnym przebadaniu tekstyliów!

Wspomniana już marka Gildan od 1984 podbija świat właśnie dzięki dbałości o najwyższą klasę tekstyliów. Inwestują w nowe technologie i minimalizują straty materiału, dzięki czemu oszczędności ,,odkładają się” na etapie produkcji. Nie muszą obciążać nimi klienta! Oczywiście odzież reklamowa Gildan, którą można zakupić na https://abccotton.pl, posiada certyfikat Oeko – nie znajdziemy w niej niczego szkodliwego dla podwładnych.

Idealny kolor ubrań pracowniczych

Idealny – czyli jaki? Bezbłędnie dopasowany do identyfikacji wizualnej firmy. Logo, szablon strony internetowej, profile w mediach społecznościowych i oczywiście wygląd pracowników muszą być spójne oraz przywoływać odbiorcom skojarzenia z ,,tą jedyną” marką.

Dobranie perfekcyjnej barwy odzieży pod nadruki byłoby niemożliwe bez szerokiej palety kolorystycznej – w końcu ile firm, tyle wizerunków!

Ponownie warto tutaj zwrócić uwagę na Gildan – bluza na zamek, koszulka polo, T-shirt czy polar, to ubrania dostępne w dziesiątkach wariantów barw. Z pewnością uda się dopasować takie ubrania reklamowe pod nadruk, aby zgrywały się z całokształtem prezentacji naszego przedsiębiorstwa.

Odzież reklamowa Gildan – fasony na cztery pory roku

Jak wyposażać pracowników, to konkretnie. Przewiewna koszulka polo to o wiele za mało w okresie jesiennym i zimowym – podwładni, szczególnie mający sposobność do pracy na zewnątrz, potrzebują także cieplejszej odzieży. Przy okazji zlecania nadruków na T-shirtach odpowiedzialny pracodawca powinien zwrócić uwagę też na bluzy z kapturem, longsleevy czy polary. Ubrania z logo dla pracowników musi być dopasowana do warunków w których będzie noszona – dokładnie je przemyśl kompletując pracownicze stroje z logo.

Wybierając sprawdzone marki, cenione za jakość oferty i szerokość asortymentu, mamy gwarancję dobrego dopasowania uniformów podwładnych do wizerunku marki oraz zadowolenia z ich jakości. Takie ubrania z logo dla pracowników będą służyły przez lata, w przeciwieństwie do ,,byle jakich” tekstyliów produkowanych z dbałością wyłącznie o budżet zarządu firmy!

Rate this post
Kategorie artykułu:
Ubrania i buty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.