odzież firmowa z logo

Odzież firmowa z logo doskonałą wizytówką firmy

Wybór odzieży firmowej jest tak spory, że czasem ciężko jest wybrać odpowiednią opcję, szczególnie jeśli nasz budżet jest dość ograniczony. Jednak aby pracownicy wyglądali profesjonalnie i schludnie, warto zadbać o tą kwestię. Odzież firmowa z logo to jedno z lepszych rozwiązań. Oprócz jednolitego wyglądu zatrudnionych osób, jednocześnie zyskamy także reklamę marki. Jak wybrać odpowiednią odzież, która będzie jednocześnie wizytówką firmy, na jakich elementach zastosować logo oraz jaką techniką je wykonać? Podpowiadamy!

Dlaczego warto zdecydować się na odzież pracowniczą z logo firmy?

Profesjonalny wygląd pracownika świadczy o profesjonalizmie całej firmy. Klienci oraz partnerzy zwracają uwagę nie tylko na jakość usług i produktów, ale także na ogólny wygląd przedsiębiorstwa i osób w nim zatrudnionych. Warto zdecydować się na jednolitą odzież firmową, która będzie nie tylko wygodna i schludna, ale stanie się także wizytówką firmy. Najlepszym sposobem aby to osiągnąć jest decyzja o odzieży z grafiką lub nazwą firmy, np. koszulka z logo. Element garderoby tego typu ułatwi klientowi rozpoznanie w tłumie pracownika, a także ostatecznie kontakt z nim. Pracownicy wykonujący swoje obowiązki w firmowych strojach wyglądają profesjonalnie, dzięki czemu wpływają na pozytywny wizerunek całego przedsiębiorstwa.

Jak wybrać odpowiednią odzież firmową?

Ważne, aby kroje ubrań były klasyczne. Mogą to być gładkie T-shirty z dekoltem okrągłym lub w serek, proste koszule z długim rękawem lub koszulki polo. Każdy z tych elementów garderoby będzie wyglądał profesjonalnie, mimo że półformalnie. Świetnie wyglądać będzie dodane do nich małe logo. Innym rozwiązaniem, szczególnie w przypadku prac outdoorowych, są firmowe kurtki lub polary. Wybór odpowiedniej odzieży firmowej powinien być zależny od stanowisk osób, którym taką garderobę chcemy przydzielić. Bardzo istotną kwestią jest kwestia bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Jak wybrać odpowiednią metodę znakowania odzieży?

Metodę nadruku powinniśmy wybrać po zdecydowaniu się na konkretny element garderoby. Inna metoda bowiem sprawdzi się do wyhaftowania napisu na polarze, a inna w przypadku czapki z logo. Warto pamiętać, że jeśli odzież pracownicza będzie miała kontakt z jedzeniem lub z innego powodu będzie bardzo często prana i prasowana, lepiej zdecydować się na haft komputerowy, który w przeciwieństwie do nadruków cyfrowych lub sitodruku, jest odporny na pranie i prasowanie. Jeśli jednak logo naszej firmy jest dość spore i wielobarwne, a dodatkowo chcemy je nadrukować np. na plecach koszulki, wtedy lepiej sprawdzi się nadruk. W tym przypadku pamiętajmy o zachowaniu podstawowych zasad odpowiedniej pielęgnacji odzieży z nadrukiem, podczas prania, suszenia i prasowania.

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *